Dárkové poukazy v různých hodnotách vždy potěší a vašim blízkým dopřejí možnost volby.
Tak jako Popelka dostala tři kouzelné oříšky, i my pro vás rozlouskneme těžké rozhodování při výběru dárků pod stromek. Na pomoc ve vánoční době přispěchá dárkový voucher s věnováním. Poukaz jsme však nevymysleli jako neosobní kousek bez nápadu, ale pojali jako personalizovaný dárek se vším všudy.
Oříšek první: Neobyčejné vánoční balení
Packaging je naše parketa, ale na co jsme vážně hrdí, je to naše dárkové vánoční balení, ve kterém nalezne dárkový voucher bezpečný úkryt do doby, než doputuje sněhovou vánicí k novému majiteli. A aby jim to po cestě slušelo, poukaz schováme do hedvábného papíru a vše zavážeme ozdobnou mašlí.
Dárek na poslední chvíli? Dárkovou kartu vám zašleme elektronicky k vytisknutí. Tuto možnost si můžete zvolit u dopravy a platby.
Oříšek druhý: Věnovaný z lásky
Voucher můžete doplnit osobním věnováním pro obdarovaného, které vytiskneme na kartičku. Pro Ježíšky, kterým došly nápady na vzkazy, jich máme přichystaných několik, které potěší a zahřejí i bez svařáku se skořicí. Fantazii se ale meze nekladou, a už vůbec ne o Vánocích, takže do obálky za vás vykouzlíme přání, pozdrav, myšlenku nebo třeba verš a svět se promění v zase o něco lepší místo.
Oříšek třetí: Místo do klobouku trefí se do vkusu každého
Najít dárek pro všechny může být pěkný oříšek. Ale vybrat si podle svého vkusu může opravdu každý a vy se nemusíte strachovat s typem dárku, jeho barvou nebo tajně v noci chodit přeměřovat povlak na polštář. A proto je voucher snadná sváteční volba. Ten od Lejaan navíc platí celých dvanáct měsíců, takže přinese dostatek času na vybírání a rozhodně se netváří, že si dal Ježíšek s nákupy na čas nebo mu došla inspirace.
Z košíku jste odebrali produkt, který byl součástí některého z vašich darkových balení. Prosím, zkontrolujte, zda je obsah vašich balíčků v pořádku.
Pro naše zákazníky na Slovensku jsme vytvořili samostatný web , kde se můžete přihlásit k vašemu uživatelskému účtu. Pokud si přejete účet převést pod český web, kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu na e-mailu customerservice@lejaan.cz, na telefonu +420 725 436 172 nebo prostřednictvím chatu.
Pro naše zákazníky v České republice jsme vytvořili samostatný web , kde se můžete přihlásit k vašemu uživatelskému účtu. Pokud si přejete účet převést pod slovenský web, kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu na e-mailu customerservice@lejaan.cz, na telefonu +420 725 436 172 nebo prostřednictvím chatu.
Pro naše zákazníky v Německu jsme vytvořili samostatný web , kde se můžete přihlásit k vašemu uživatelskému účtu. Pokud si přejete účet převést pod slovenský web, kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu na e-mailu customerservice@lejaan.cz, na telefonu +420 725 436 172 nebo prostřednictvím chatu.