Zpět

Často kladené dotazy

Registrace a objednávky

Musím se před objednávkou registrovat?

K objednání registraci nepotřebujete. Chcete-li ale v budoucnu čerpat některé z benefitů našeho věrnostního programu, budete ji potřebovat. Registrovaní uživatelé mají přístup k historii svých objednávek, a tak si nemusí pamatovat rozměry, ani barvy. Registrací získate kredity pro Vás a Vaše přátele a přednostní přístup k informacím o nových kolekcích, rozměrech a slevách.

Je možné objednávku po potvrzení změnit nebo zrušit?

Uvedli jste nesprávný rozměr, barvu, nebo doručovací údaje? Naše zákaznická podpora Vám je k dispozici. Již přijatou objednávku můžete do 14 dnů vrátit bez udání důvodu. Budeme ale rádi za Váš feedback a pokud to půjde, rádi Vám pomůžeme s jakoukoliv změnou.

Jak můžu sledovat aktuální stav mé objednávky?

Náš tým Vás bude informovat o přijetí i odbavení Vaší objednávky. Dopravce dá Vaší zásilce číslo balíku, díky kterému můžete sledovat jeho cestu k Vám. Obvykle balíčky expedujeme do 3 pracovních dnů od potvrzení objednávky.

Doprava a platby

Jak mohu objednávku zaplatit?

Vaši objednávku můžete bezpečně zaplatit platební kartou. Využíváme ověřené služby platební brány Comgate, díky které jsou Vaše platební údaje v bezpečí. Další možností je platba na dobírku při převzetí dopravcem nebo na odběrovém místě. V tomto případě jsou obvykle možné obě varianty platby - hotově i kartou. Vždy však v měně daného státu.

Jaká je dodací lhůta u zboží, které je skladem?

Neustále doskladňujeme a zajišťujeme tak skladovou dostupnost celého sortimentu Lejaan. Je-li položka, kterou jste si vybrali skladem, pak ji můžete očekávat v rozmezí 3-5 pracovních dnů (dle zvoleného dopravce).

Jaká je dodací lhůta u zboží, které není skladem?

Pokud jste si vybrali položku nebo množství, které je momentálně vyprodané, můžete se na dostupnost informovat na customerservice@lejaan.cz. Všechny kolekce a velikosti jsou ve stálé nabídce, kterou neustále doplňujeme. Je-li produkt vyprodaný, je to dočasný stav a brzy bude znovu skladem.

Do jakých zemí objednávky doručujete?

Aktuálně náš e-shop nabízí možnosti dopravy v rámci ČR a Slovenska. Dopravu do dalších zemí EU i mimo ně řešíme individuálně. V případě zájmu kontaktujte náš zákaznický servis s Vašim výběrem a adresou pro zaslání. My se postaráme o kalkulaci a možnosti doručení Lejaan k Vám, ať už jste kdekoliv. Naše zákaznická podpora se Vám bude ráda věnovat na customerservice@lejaan.cz.

Jak je baleno povlečení?

Chceme každému zákazníkovi dopřát komfort a luxus. A to už při prvním setkání s dodanou objednávkou. Náš prioritní produkt - povlečení, balíme do dárkové krabice, kdy je zboží zabaleno také v hedvábném papíře. Pokud Vaše objednávka obsahuje set povlečení a označíte ji v nákupním košíku jako "dárek", je set navíc v originální textilní tašce Lejaan. Chceme si Vás hýčkat dnem i nocí!

Jak je baleno objemnější zboží (výplně, vícekusové sety froté)?

Velmi si vážíme každého zákazníka - stejně jako přírody! Objemnější zboží , jako jsou výplně či vícekusové sety froté, nejsou tudíž baleny v hedvábném papíře. Výplně jsou z hygienických důvodů samostatně vakuované v obalech s danou etiketou velikosti. O luxus určitě nepřijdete - ten Vás čeká v následující dnech a nocích při používání produktů Lejaan.

Jak jsou baleny zásilky?

Dbáme na to, aby se zboží při cestě k Vám cítilo jako v bavlnce - stejně jako posléze Vy v něm. Ve výběru produktů Vám dáváme naprostou volnost - proto je každá objednávka originál a při přípravě volíme co nejvhodnější rozměry zásilkové krabice vzhledem k Vaší objednávce.. Snažíme se tak co nejvíce eliminovat nepříjemnosti s váhou zásilky při dodání do Vašich rukou. Jsou případně rozděleny do více kusů . Detailní informace Vám poskytne dopravce v informačním emailu( dle podmínek dopravce).

Vracení a reklamace

Jaké jsou podmínky vrácení zboží?

Máte 14 dnů na rozmyšlenou a pokud jste netrefili rozměr, nebo se Vám zalíbila jiná barva, můžete svůj Lejaan bez udání důvodu vyměnit/ vrátit. Jedná-li se o vrácení v pozdější lhůtě, bude uplatněný běžný reklamační postup, dále pak dle specifikací reklamačního řádu. Snažíme se ale každý požadavek vyřešit individuálně k maximální spokojenosti Vás, našich zákazníků. Pokud si nevíte rady, neváhejte se spojit s naší zákaznickou podporou.

Jak můžu zboží vrátit co nejjednodušeji?

Pokud Vaše zásilka z jakéhokoliv důvodu nesplnila Vaše očekáváni, můžete ji jednoduše vrátit. Pomůže Vám s tím "Vratkový Formulář", který je součástí každé objednávky. Ten stačí vyplnit, předtištěnou etiketu nalepit na balíček a odnést do nejbližší Zásilkovny. Náklady na vráceni hradíme my a výměnu produktu nebo refundaci Vaší objednávky vyřešíme v co nejkratší době.

Musím zboží vracet v originálním balení?

Vracíte-li zboží ve čtrnáctidenní lhůtě, kterou máte na rozmyšlenou, je třeba zachovat původní balení produktů. Jedná-li se o reklamaci produktu po uvedené lhůtě, je důležité k nám produkt/y dopravit v balení, které je vhodné pro jeho bezpečnou přepravu.

Lze produkty vyměnit za jiné?

Přehodnotili jste svůj výběr? Máme pro Vás jednoduché řešení, jak to rychle a bez komplikací vyřešit. Udělejte si na e-shopu novou objednáku a tu stávající pošlete pomocí vratkového formuláře zpět k nám. Jakmile vrácené zboží obdržíme, zprocesujeme pro Vás okamžitou refundaci, zatímco Vám bude dělat radost nově vybraný Lejaan.

Produkty

Jak často doporučujete povlečení prát?

Našim materiálům můžete věřit, snesou i velmi časté praní. Povlečení doporučujeme prát po 7-10 dnech. Péče o froté závisí na intenzitě používání. Při běžném používání doporučujeme ručníky prát nejdéle v horizontu 7 dnů. U každé kolekce najdete bližší informace o správné péči.

Mohu produkty sušit v sušičce?

Všechny naše produkty můžete sušit v sušičce bez dalších omezení.
NENAŠLI JSTE ODPOVĚĎ NA VÁŠ DOTAZ?
Kontaktujte nás