Chcete některé z produktů Lejaan vyměnit, nebo vrátit? Obracíte se na nás s reklamací? Postup pro zaslání zboží zpět k nám je jednoduchý a bez nákladů.
1. Krok: Vyplňte vratkový/ reklamační formulář
Vyplňte formulář, který byl přiložen k Vaší objednávce. Zaškrtněte, který z produktů chcete vrátit/ reklamovat a počet ks.
Formulář najdete přiložený v každém balíčku. Odkaz na vrácení/ reklamaci je také součástí e-mailu s Vaší objednávkou. Registrovaní zákazníci najdou formulář u každé své objednávky v sekci "Moje objednávky".
2. krok: Zabalte produkt
Vracené zboží musí být nepoužité, v původním stavu a vráceno v původním balení. Na rozmyšlenou máte 14 dnů, po které lze produkty vrátit nebo vyměnit.
3. krok: Odneste na Zásilkovnu
Váš balíček bezplatně vrátíte na jakékoliv pobočce Zásilkovny. K tomu Vám postačí číslo uvedené na formuláři. Tým Lejaan Váš požadavek vyřeši v co nejkratší lhůtě,maximálně pak do 30ti dnů.