Navštivte náš showroom | Po–Pá 11–19 | So–Ne 10–18 | Jaromírova 4, Praha 2 Doprava zdarma při objednávce nad 3 000 Kč Vrácení do 14 dnů zdarma Navštivte náš showroom | Po–Pá 11–19 | So–Ne 10–18 | Jaromírova 4, Praha 2 Doprava zdarma při objednávce nad 3 000 Kč Vrácení do 14 dnů zdarma Navštivte náš showroom | Po–Pá 11–19 | So–Ne 10–18 | Jaromírova 4, Praha 2 Doprava zdarma při objednávce nad 3 000 Kč Vrácení do 14 dnů zdarma Navštivte náš showroom | Po–Pá 11–19 | So–Ne 10–18 | Jaromírova 4, Praha 2 Doprava zdarma při objednávce nad 3 000 Kč Vrácení do 14 dnů zdarma
en

Vrácení a reklamace

Postup při vrácení / reklamaci

Chcete některé z produktů Lejaan vrátit, nebo reklamovat? Zaslání zboží zpět k nám je jednoduché a zdarma. Lhůta pro bezplatné vrácení je 14 dní. V případě dotazů se nebojte kontaktovat naše zákaznické oddělení na customerservice@lejaan.cz nebo na +420 722 920 930.

Krok 1: Vyplňte vratkový / reklamační formulář

Vyplňte formulář, který byl přiložen k vaší objednávce. Zaškrtněte, který z produktů chcete vrátit/reklamovat, a počet kusů.

Odkaz na vrácení/reklamaci najdete také v e-mailu s informacemi k vaší objednávce. Registrovaní zákazníci najdou formulář ve svém účtu v sekci „Moje objednávky“.

Krok 2: Zabalte produkt

Vrácené zboží musí být nepoužité, v původním stavu a ideálně zabalené do původního balení. V případě, že už původní obal nemáte, nic se nestane, když zboží pošlete v jiné krabici. Jen vše, prosím, pečlivě zabalte a zalepte pro bezpečnou přepravu. Nezapomeňte do balíčku vložit vyplněný vratkový/reklamační formulář.

Krok 3: Odneste na Zásilkovnu

Váš balíček bezplatně odešlete na jakémkoliv podacím místě Zásilkovny. Při odesílání zásilky řekněte obsluze kód 958 846 35 a vezměte si potvrzení o přijetí. Nezapomeňte, že balíček musí splňovat rozměrové standardy Zásilkovny (https://www.zasilkovna.cz/jak-zabalit-zasilku).

Vše ostatní obstaráme my. O přijetí vráceného zboží vás budeme informovat e-mailem a váš požadavek vyřešíme v co nejkratší lhůtě, maximálně však do 30 dnů.